Arıyoruz...Lütfen biraz sabır.

Twitter'a Giriş Yapabilmek İçin

Facebook'ta Arkadaş Etiketlemek İçin Fotoğraf

Facebookta Bazı arkadaşlarımın etiketleme hastası olduklarını farkettim:D Bu iyi birşey ama facebooku bi açıyorum gitmiş beni etiketlemiş. 100 tane bildirim geliyor. Bunu da engellemenin yoluda var ama belki sizde arkadaşlarınızı etiketlemek istersiniz. İşte arkadaşlarınızı etiketlemek için komik bir fotoğraf :)
                                                                  Resim 1
Resim 2
Resim 3

Resim 4

Resim 5

Resim 6

Resim 7

Resim 8
Resim 8

Resim 9

Resim 10

Resim 11


Resim 12

Resim 13


Resim 14


Resim 15

5 yorum :

  1. Süper ya tiplere bak:)

    YanıtlaSil
  2. 3ünü de paylaştım =))

    YanıtlaSil
  3. bende resim göndermek istiyorum buraya nasıl gönderebilirim

    YanıtlaSil
  4. facebooktapaylas@hotmail.com adresine gönderebilirsiniz resimleri. Gönderdiğiniz resmin altına isminizi yazmayı unutmayınız...

    YanıtlaSil
  5. tiplere bak çk komikler

    YanıtlaSil

Eğlence