Arıyoruz...Lütfen biraz sabır.

Twitter'a Giriş Yapabilmek İçin

Fifa 2011 Oyunu Kurulumu (Resimli Anlatım)

Daha önceki yazılarımda fifa 2011 oyununun ününden bahsetmiştim. Aslında bahsetmeme gerek yok çünkü herkes biliyor. Neyse sözü fazla uzatmayım. Fifa 2011 oyununun kurulumunda sorun yaşayan arkadaşlar var. O sorunları yorum olarak bu yazının veya başka bir yazının altına yazarlarsa yardımca olabilirim. Yine de kurulumu resimli olarak koyuyorum bloguma. Hazır olarak hazırlanmış bir site gördüm ve resimleri ordan aldım. Hırsızlık olmasın diye de kaynak gösterdim. O arkadaşın canı sıkılmasın. Zaten kaynak göstermeme gerek yok her resimde site görünüyor.


Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD. Hatası Çözümü İçin Diğer YAzımı Okuyun....!!




İşte Fifa 2011'in Kurulumu (Resimli Anlatım)
























Kaynak: http://www.cshtr.com       

50 yorum :

  1. oyunu tamamen kuruyorum.son asamada play deyince e0001 hatası cıkıyor neden

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda sana şunu önerebilirim:

    Bilgisayarından fifa 2011 i sil tekrar yüklemeden önce yeniden başlat bilgisayarını ve öyle bir daha yükle.

    YanıtlaSil
  3. Kardes bndede Installıng Direct x çıkıyor snra error weriyor ne yapmalıyım lütfen!!

    YanıtlaSil
  4. Bazı oyunların çalışması için şu proğramı yüklemeniz gereklidir.

    http://rapidshare.com/#!download|729|390126186|Deamon.tools-ahmetturan.org.rar|9591


    Sizin sorununuz ya bundandır yada ekran kartındandır. Sorun devam ederse bilgilendiriniz lütfen...

    YanıtlaSil
  5. Wrong disc inserted.

    Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD. diye bir hata vryr ne ypmlymm

    YanıtlaSil
  6. Sizin hataanızın türkçesi


    Yanlış disk takılı. orijinal "FIFA 11" CD / DVD yazınız.


    Sanırım cd den yüklemeye çalışmışsınız.

    YanıtlaSil
  7. evet cd den yüklemeye çalıştım bu sorun nasıl giderilebilr

    YanıtlaSil
  8. Sizin Elinizdeki cd hatalı yüklenmiş. İnternetten yükleme olanağınız varsa onu öneririm.

    YanıtlaSil
  9. evet ancak ben full indrmek istiyorum demo değil bana önerirsenz çok sevinirim teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  10. Sizin için bloguma ekledim. Buyrun:

    http://facebooktapaylas.blogspot.com/2010/10/fifa-2011-full-indir-hotfile.html

    YanıtlaSil
  11. oyunu kuruyorum.crack'ini falan aynen yapıyorum fakat e0001 hatası veriyo.neden acaba ?

    YanıtlaSil
  12. Oyunu exe dosyasının içinde bulunan simgeden açmayı deneyiniz. Sorun düzelmediyse oyun için ekran kartınız yetmiyordur.
    Pixel Shader 3.0 destekli bir ekran kartı almanız lazım malesef...

    YanıtlaSil
  13. iyi günler verdiğiniz blogdaki fifa 2011 demo mu full mü yani tüm takımlar tüm ligler bulunuyormu

    YanıtlaSil
  14. Full sürümdür....Herşey var

    YanıtlaSil
  15. slm mrblar bir konuda bir sorum var ... işlemde sona yaklaşma zamanı ... dosyayı oyunu kurulu olduğu dosyaya yapıştırdan sonra ... bu dosyadan 2 tane var diyince eveti tıklıyoruz ... en son ki bölümde ... PLAY ... GAME SETTİNGN ... EXIT ... VAR ORAYA NERDEN GİEİYORUZ BİLEMİYORUM ...

    YanıtlaSil
  16. slm lar arkadaslar ben birşeyi cok merak ediyorum fifa 2011 bence baştan sona kadar hatalarla yapılmıs bir oyun kurulumda bile hata veren bir oyun soruce file found hatası veriyor o yüzden fifa 2011 değilde artik fifa 2012 oyununu bekleyin derim fifa sürümlerinn en kötüsü fifa 2011 hatasi kurulmama....

    YanıtlaSil
  17. kardeş sn crack içindeki Fifa exe kopyaladın ya

    ve sonra game'nin içine yapıştırdın..game dosyasının içine girip mi oyunu açıyoruz yani oyun simgesi orda oLuyo demi

    YanıtlaSil
  18. Ben oyunu hiç kurmadım ama araştırdım biraz sanırım dediğin gibi olmalı...

    YanıtlaSil
  19. Benim ekran kartım nvidia geforce 220 gt ama oyunu açarken Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD. diyor ne yapıcağım ?

    YanıtlaSil
  20. fifa2011 kurarken fifa.exe. hatası ile karşılaştım ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  21. kurulum klasöründe bir sorun var. Tekrar denemenizi öneririm

    YanıtlaSil
  22. Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD.
    ben dvdden yuklememe ragmen bu yazı cıkıyo her turlu yolu denedım o kadr para verdım bıde bır kere yukleyemezsen dvdden tekrar yukleneblır mı? cvp verırsenız sevınırım

    YanıtlaSil
  23. Dvdden yüklemenin avantajıdır zaten bana göre tekrar tekrar kullanılabilmesi. Tekrar kullanabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  24. crack klasöründeki fifa.exe yi kopyala diyorum game klasörüne yapıştır yapınca değiştirmek istiyormusunuz gibi bir soru sormuyor,çünkü fifa ambleminin yanında game klasöründe "fifaconfig" yazıyor ve boyutu da 1,5 mb.adını değiştirdim fifa yaptım,yapıştır dedim değiştir e evet dedim,ancak bu kez de açılmadı oyun,masaüstündeki ambleme çift tıklıyorum play options exıt seçenekleri geliyor ancak play a tıklayınca "Wrong disc inserted.Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD." diyor. ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  25. setupa girion yüklüğü sonra bişey açılıor tıklıon yapılıor yüklüğü ama açılmıor

    YanıtlaSil
  26. crack yaptım gene olmadı nasıl açabilirim

    YanıtlaSil
  27. SELAM ADMIN LÜTFEN SORUMU CEVAPLA PC EKRAN KARTI 384 MB INTEL GM 3100 GAYET İYİ AMA OYUNU KURDUKTAN SONRA EOOO1 HATASI VERİYO NEDEN ÖĞRENENBİLİRMİYİM..

    YanıtlaSil
  28. ben kuruyorum yüklüyorum fakat crack gerekli heralde kalıp dosyası yaptıktan sonra crack yapmıyor.oyunu internetten indirdim full sürüm olarak.resimlere göre gidiyorum ama benim ki son noktada açılmıyor play diyorum cd takın falan bişeyler söylüyor ne yapmalıyım???

    YanıtlaSil
  29. BEN CRACK YAPARKEN YETERLİ BOŞ ALAN YOK DİYOR KALIP DOSYASI OLDUĞU İÇİN BOŞ ALAN SIFIR OLARAK GÖZÜKÜYOR CRACK YAPAMIYORUM YARDIM EDER MİSİN??

    YanıtlaSil
  30. error reading from file: G:\game\fifa setup\fifaconfig. exe.verify that the file exists and that you can access it. cd den yüklemeye çalışıorum sorun nedir acaba ?

    YanıtlaSil
  31. error reading from file: G:\game\fifa setup\fifaconfig. exe.verify that the file exists and that you can access it. hatası aldım cd den yüklüorum 2 cd li nasıl çzörm hatayı?

    YanıtlaSil
  32. G:\game\fifa setup\fifaconfig. exe.verify dosyasında sorun var

    YanıtlaSil
  33. taman oldu. çok saol admin. ama bence yüklemek içn çok uğraşmayın. güzel bir oyun deil.

    YanıtlaSil
  34. Wrong disc inserted.

    Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD. Hatası Veriyor oyun bu hatayı nasıl giderebilirim ?

    YanıtlaSil
  35. source file not found E:\Game\data3.big.Verifity that the file exists and that you can access it

    YanıtlaSil
  36. kurulumda E:\Game\data3.big.Verifity bulunamıyor. Hata bundan ibaret. Bu dosyayı istenilen yere yapıştırırsanız çözüme ulaşırsınız..

    YanıtlaSil
  37. Source file not found buttonData.ini. bulunamıyor.Ne yapmam gerekir admin indirebilirsem link verir misin?

    YanıtlaSil
  38. kardeşim çok saol

    YanıtlaSil
  39. yaaa ben oyunu kurdum bende hiç bir hata vermiyor ama tıklıyorum oyuna girmiyo bişey yapmıyo ama tahminimce yanlıs krdm tekrardan kuruyorum diretx bende kurulu değil onu kurmak zorundamııym acaba oyunu o olmadıqı için mi calıstırmıyor ?? yardımcı olursanız cok sevinirim

    YanıtlaSil
  40. Nedenini kendiniz bulmuşsunuz. Bence yüklenmeli...

    YanıtlaSil
  41. Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD. Hatası Çözümü İçin Dier YAzımı Okuyun....!!

    http://www.facebooktapaylas.blogspot.com/2011/02/please-insert-original-fifa-11-cddvd.html

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar ben fifa11 yüklerkerken falan hiç sorun yaşamadım hatta yükledikten sonra çokk güzel oynadım fakat oyunu kapattım birkaç saat sonra tekrar açtım yine oyuna giriyor oynuyor ama OYUNDA FUTBOLCULAR GÖZÜKMÜYOR BİR TOP BİrDE HAKEM VAR yine maç oynanıyor ama oyuncular görünmezz :( nasıl bu sorunu çözebilirim yardımm edinn oyunu kaçsefer silip tekrar yükledimm sayısını bilemicem artık

    YanıtlaSil
  43. benimkisi winrarlı yapıyorum ilk dvdyi ondan sonra arada 2.partı istiyor orada kalıyor ne yapayım

    YanıtlaSil
  44. YA cd aldım yüklenmio

    YanıtlaSil
  45. dil seçimini yaptıktan sonra ekrana hiç bişey gelmiyor YARDIM....

    YanıtlaSil
  46. Yüklediğiniz cd hatalı. Aldığınız yere bildirin yenisini versinler.

    YanıtlaSil
  47. Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD. YARDIMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  48. E00001 HATASI ÇIKAN GENÇLER VARSA BİLSİNLER Kİ EKRAN KARTI HATASIDIR.EKRAN KARTINIZ KALDIRMIYOR DEMEKTİR.

    YanıtlaSil

Eğlence