Arıyoruz...Lütfen biraz sabır.

Twitter'a Giriş Yapabilmek İçin

Facebookta Sayfa Kapatmak (Resimli Anlatım)(Yeni)





DİKKAT: SAYFANIZI ZAMAN TÜNELİNE GEÇİRDİYSENİZ "SAYFAYI DÜZENLE" BÖLÜMÜ "YÖNET" OKUNUN İÇİNDEDİR.ANLAMADIĞINIZ BİR YER OLURSA YORUMA YAZABİLİRSİNİZ.


Bu siteyi açmamdaki amaç insanların Facebookta güzel güzel içerikler paylaşmasnı sağlamaktı. Ama sanırım amacından şaşıyor gibi. Mesela Facebookta sayfa kapatmakla ilgili benim gibi detaylı bir yazı yazan yok. Ben resimli olarak anlatıyorum.


Yazılı Anlatım:
  • Öncelikle www.facebook.com/pages/manage sayfasına giriyoruz. (Yeni Sekmede açın)
  • Sonrasında sizin yönetici veya kurucu olduğunuz sayfalar karşınıza gelecektir.
  • Kapatmak istediğiniz sayfanın profil resminin altında SAYFAYI DÜZENLE yazıyor. Oraya tıklıyoruz.
  • Açılan sayfada karşımıza İZİNLERİ YÖNET çıkacak. (Sol menüde).Oraya tıklıyoruz.
  • Açılan sayfada en alttaki bölümde SAYFAYI SİL: Permanently delete this Page  yazıyor.
  •  o yazıya tıklıyoruz. 
  • Karşımıza bir yazı daha çıkacak. o yazıda ;
Bir Sayfayı silmek kalıcıdır.
Bir Sayfa'yı silersen, onu geri getiremezsin.
Sayfa albümünü silmek istediğinden emin misin?
yazacak. Siz de SİL butonuna tıklayarak işlemi tamamlıyor ve o sayfadan kurtuluyorsunuz. :)) 


Resimli Anlatım:





O kadar emek harcadım. Bir teşekkürü çok görmeyin lütfen :))



106 yorum :

  1. tesekkur ederım :)

    YanıtlaSil
  2. kğcğk prens6 Şubat 2011 20:47

    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. teşekkürleerrrr

    YanıtlaSil
  5. rica ederim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  6. admin peki başka birin sayfasını nasıl kapata biliriz

    YanıtlaSil
  7. Sadece admin olduğunuz sayfalarda kapatma yapabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  8. çok teşerkkür edrim ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  9. sağol toprağam

    YanıtlaSil
  10. silmeye yetkin yok diyor sayfayı ben açtım :/

    YanıtlaSil
  11. İlk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum... Facebook yetkililerine mesaj gönderirseniz kesinlikle ilgileneceklerdir...

    YanıtlaSil
  12. tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. sağol çok işime yaradı ;)

    YanıtlaSil
  15. çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. tenkyuuuuuuu admin (:

    YanıtlaSil
  17. dostum çok saol nihayet kurtuldum şu gıcık sayfadan

    YanıtlaSil
  18. AllAH RAZI OLSUN........

    YanıtlaSil
  19. Teşekkür Ederim Allah Razı oLsun

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  21. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. adı lazım deyil ... :D13 Eylül 2011 23:05

    süpersin teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  24. ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  25. ÇK TŞKKURLER :P

    YanıtlaSil
  26. teşekkür ederim admin

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürleer :)

    YanıtlaSil
  28. çok teşeküler

    YanıtlaSil
  29. Teşekkürler emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  30. admin benmkisinde 14 gün sonra kapatılacaktır diyo yardım et :D

    YanıtlaSil
  31. Sayfayı direk silmez zaten. Yayından kaldırır ama 14 gün sonra tamamen silinir.

    YanıtlaSil
  32. çok teşekkürler kafayı yiyoduk bunu yapabilmek için...

    YanıtlaSil
  33. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  34. Teşekkürler admin...

    YanıtlaSil
  35. eywallah kardeş çok işime yaradı.yalnız izinleri yönete girdikten sonra sayfayı yayından kaldır dedikten sonra sayfayı sil yazısı çıkıyor.
    + BİLGİ

    YanıtlaSil
  36. Kardeşim saoOLasın 1.023.912 kişiLik SayFama DeLeTe ÇeTim

    YanıtlaSil
  37. Tesekkur hacıı :D Hele sukur sildim sayfayı ! .d

    YanıtlaSil
  38. Saol Kardeş Ellerine Saglık

    YanıtlaSil
  39. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  40. yha 14 gün süre veriyor neden ve 14 gün süresi bittikten sonra facebook um düzeliyor demi

    YanıtlaSil
  41. Facebook'un verdiği biz zaman o. 14 gün sonra hesabınız normale döner.

    YanıtlaSil
  42. facebook ta eski öğretmen ekliydi bende anti bla bla (bir eski sınıf arkaadaşı) hakkında sayfa açmıştım ama başım derde girmesin diye nasıl sileceğimi düşünüyordum çünkü o öğretmenin çocuğuydu...

    YanıtlaSil
  43. DİKKAT: SAYFANIZI ZAMAN TÜNELİNE GEÇİRDİYSENİZ "SAYFAYI DÜZENLE" BÖLÜMÜ "YÖNET" OKUNUN İÇİNDEDİR.ANLAMADIĞINIZ BİR YER OLURSA YORUMA YAZABİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  44. çoook teşekür ederim

    YanıtlaSil
  45. sayfam zaman tüneline girdi kapatamıyorum

    YanıtlaSil
  46. Facebook zaman tünelinden çıkmak için yasal bir yol var mı şuan bilmiyorum ama bazı uygulamalar var tabi. Onlar da hesabınızın kapanmasına yol açabilir.

    YanıtlaSil
  47. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  48. Süpersin kardeşim teşekkürler...

    YanıtlaSil
  49. teşekkürler işe yaradı

    YanıtlaSil
  50. allah razı olsun admin saol

    YanıtlaSil
  51. izmir teşekkür

    YanıtlaSil
  52. süpersn kardesm :DD

    YanıtlaSil
  53. ÇOOKK TEŞEKKÜRLER :)

    YanıtlaSil
  54. Çooook Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  55. Admin sayfayı düzenle bölümünü nereden bulacağım ?

    YanıtlaSil
  56. Sayfanın en üstünde yönetici paneli yazısının sağında bulunuyor.

    YanıtlaSil
  57. çok teşekkürler admin çokkkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  58. çok teşekürler naşarılı anlatım için

    YanıtlaSil
  59. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  60. çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  61. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  62. Çok tesekkur ederımmm saolun bana kalsa sayfayı 10gun sılemezdımm...

    YanıtlaSil
  63. Peki yönetici arkadaşım hesabımı sildiğim an yönetici oldugum sayfa silinirmi ve sayfayı ben kurdum ama yönetici arkadaşlarım var.

    YanıtlaSil
  64. Hesabınızı kapattığınız zaman sayfanız silinmez.Sayfanızı silip hesabınızı kapatmanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  65. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  66. saol valla çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  67. sağolasın aga

    YanıtlaSil
  68. bilgi seninle olsun. teşekkürler

    YanıtlaSil
  69. qurcalasaydıq tapardıq 100%, amma tenbelliyin gözü çıxsın :) ve size de çoxlu-çoxlu teşekküüüüüüüüür

    YanıtlaSil
  70. teşekkürler bu arda sayfamı beğensenize adı Club Penguin

    YanıtlaSil

Eğlence