Arıyoruz...Lütfen biraz sabır.

Twitter'a Giriş Yapabilmek İçin

Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD Hatası Çözümü


Daha önceki yazılarımda Fifa 2011 yüklenmesini resimli olarak anlatmıştım. Ama aldığım yorumlara ve başka sitelerde gördüğüme göre Yükleyince "Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD." diye bir hata oluşuyormuş herkeste. Bu hatanın oluşumunun nedeni crackı yanlış yere kopyalamanız. Hedef bul yapınca D:\Oyunlar\Fıfa 2011\Game\fifasetup çıkıyor buraya değil cracki D:\Oyunlar\Fıfa 2011\Game buraya kopyalıyacaksın.

Hala sorun yaşayanlarınız varsa aşağıdaki yorum bölümünden bana iletebilirsiniz...!!

24 yorum :

  1. BEN O SORUNU YAŞIYORUM DEDİĞİNİZİ NASIL YAPACAM BİLEMİYORUM LÜTFEN YARDIM EDİN!!!!

    YanıtlaSil
  2. Yukarıdaki yazıda kırmızıyla yazılı yazıyı okuyup uygularsanız olur...

    YanıtlaSil
  3. bende onu nasıl yapacağımı bilmiyorum zaten??

    YanıtlaSil
  4. Bu yazımda resimli olarak anlatmıştım.

    http://facebooktapaylas.blogspot.com/2010/10/fifa-2011-oyunu-kurulumu-resimli-anlatm.html

    YanıtlaSil
  5. Allah razı ollsun adminnn

    YanıtlaSil
  6. Admin İlla D demi olması lazım C de program filesde olsa olmazmı.?

    YanıtlaSil
  7. hacı ben dediklerini yaptım sonra açılıyo gibi oluyo sonra ekran kapanıyo hata veriyo hatada E0001

    YanıtlaSil
  8. sağolasın dediğin gibi yanlış yere kopyalıyormuşuz cracki.

    YanıtlaSil
  9. source file not found E:\Game\data3.big.Verifity that the file exists and that you can access it bu hatayı werıyorrr napabilirm

    YanıtlaSil
  10. ADMİN BEN FİFA 2011 İN DOSYALARINI YANLIŞLIKLA SLMİŞİM PROGRAM EKLE VE KALDIRDAN ONU KALDIRAMIYORUM KALDIRAMAYINCADA OYUNU TEKRAR YÜKLEYEMİYORUM ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM ET

    YanıtlaSil
  11. Bilgisayarda proğram kayıtlı olsaydı kesinlikle silebilirdin. proğram ekle ve kaldırda görünmediğine göre silinmiştir. Tekrar kontol edin..

    YanıtlaSil
  12. BİLADER BEN OYUNU İNTERNETTEN İNDİRDİM CRACKI AYNEN DEDİĞİNİZ YERE ATTIM YİNEDE "Please insert the original "FIFA 11" CD/DVD." DİYOR.

    YanıtlaSil
  13. İşlemlerde bir hata yapmışsınız demekki. Lütfen tekrar kontrol edin.

    YanıtlaSil
  14. Admin ben senin dediklerini yaptım gine "FIFA 11" CD/DVD." bu sorun çıkıyor ne yapmalıyım silip tekrar yüklesem düzelirmi ?

    YanıtlaSil
  15. Düzelir düzelir. Keşke herkes sizin gibi düşünce :) Ama herkes geri yüklemeye üşeniyo :))

    YanıtlaSil
  16. Çokk kral adamsın admınnnn :)))

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim :)) Yapan yapıyo arkadaşşş :))

    YanıtlaSil
  18. admin bütün dediklerini yaptım en sonda açılıyo gibi oluyo ve E 0001 ERROR VERİYO NAPMALIYIM BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  19. Crack dosyasında bir hata var.

    YanıtlaSil
  20. admiin bakarmsn bi

    YanıtlaSil
  21. admın çok teşekkurler iyi varsın :D

    YanıtlaSil
  22. crackı nerden kopyalıyoruz

    YanıtlaSil
  23. İnternetten indirdiğiniz Fifa 2011 klasörünün içerisinde Crack adlı bir klasör vardır. O klasörü "D:\Oyunlar\Fıfa 2011\Game" yoluna kopyalarsanız sorununuz çözülmüş olacaktır.

    YanıtlaSil

Eğlence