Arıyoruz...Lütfen biraz sabır.

Twitter'a Giriş Yapabilmek İçin

Facede Paylaşılacak Sözler (Yeni)


Facebookta bir söz paylaşmak istiyorum ve herkesin beğenmesini istiyorum diyorsanız bu sözler tam size göre :)

  • İnsanlar tanıdığım yıldızlar gibiydi,hepsi parlıyordu hepsi gökteydi,ama benseni,güneşi seçtim ber güneş için 1000 yıldızdan vazgeçtimmmm.
  • İlk başta değer verdiğn insandan kazık yersin.
  • Sen piyonsun ben şah ben seni kaybedersem iki puanım gider sen beni kayberdersen oyun biter.
  • Mutsuzluğu tatmadan,hep mutlu olmak istersin oysa nelerin seni mutsuz ettiğini bilmeden;nelerde mutlu olcağını bilemezsin.
  • Sev seni seveni yeksan ise, sevme seni sevmeyeni Mısır’a SULTAN ise.
  • BazeN zordur döNmek yada her şeyi uNutup qitmek. aNLadım ki iNsaNı eN acıtaN şey; seviLmediqiNi biLdiqi haLde deLicesiNe sevmek….
  • Seni… Seveni… Sende…Sev…
  • baNA taqıLL HAYATINın hatasıNI YAŞA xD Xp
  • Kız dediğin İSTANBUL gibi olmalı…!!!
    fethi zor, fatihi tek olmalı…!!!
    şimdiki kızlar viyana gibi kuşatan kuşatana…!!! …!!
    (Not:bütün kızlar değil…!!!)
  • SeNi sEnSiZ YaŞaMaK HeR KöTü kAdEr oLsA GeReK EeEeYyY BeNiM HaSrEt kOkAn sEvGiLiM Bu aYrIlIğA DaYaNıRmI YüReK GeEeLl dEsEm gElEmEzSiN AmA BeN SeNiNlEyIm sEnInLe yAşIyOrUm vE SaDeCe sEnInLe.
  • Aşk bir nohut ye ye kokut :))
  • Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye…
  • Erkek olmak doğuştan gelen bir alın yazısı olsa da, adam olmak her erkeğe nasip olmuyor.!
  • Kar yine yağ sen özelsin çünkü aşk denen pisliği bir tek sen temizlersin.
  • BeniM profildesin akıllı ol evlat (;
  • hAkSıZlIğA gElEmEm HaTıR gÖnÜl dİnLeMeM bAbAmIn KıZıYıM BeN KuRşUn yErİm aMa aSlA LaF YeMeM…..
  • Hayata gülüşünle ceza ver. Düşmanların yıkılmadığını anlasın. Bir yaprak misali dökülsende. Sevenlerin için tekrar yeşer. Hiç sevenin yoksa. BEN VARIM BUNU BIL YETER...!!!
  • Biz Sevdikmi 165 Karakterlik Mesajla Değil Bin Asırlık Delikanlı Yüreğimizle Severiz Güzelim.
  • Seni Sevdiğim Kadar Yaşasaydım..ÖlümsüzLüğün Adını AŞK Koyardım…..

15 yorum :

  1. çok güzel sözlermiş

    YanıtlaSil
  2. çookk gzel sözler yaa

    YanıtlaSil
  3. bilader süper sözler

    YanıtlaSil
  4. gsell aferin =)

    YanıtlaSil
  5. biraz kötü ama güzel hep aşk var başka bişi yok

    YanıtlaSil
  6. bütün erkekler aynı :S
    ama sen onlardan farklısın :)

    YanıtlaSil
  7. Şeytan gelse azrail gelse beni ondan ayıramaz dag taş deniz uçurum bir olsa beni ondan ayırmaya yetmez opirensezin adı onun o gözleri öyleki içinde kaypolursun

    YanıtlaSil
  8. VAAAAAAAAAYYYYY BE (SAYGIMDAN BÜYÜK YAZIYOM)

    YanıtlaSil
  9. bazıları güzel.olmamış ama yinede iyiydi

    YanıtlaSil
  10. ben beğenmedim

    YanıtlaSil
  11. çok güzel sözler var ama çok az daha söz ekleyin bence :)

    YanıtlaSil

Eğlence