Arıyoruz...Lütfen biraz sabır.

Twitter'a Giriş Yapabilmek İçin

Facebook Sayfa Kapatma (Resimli Anlatım)


Sosyal paylaşım sitelerinin en büyüğü Facebookta artık her isteyen kendine yüzlerce hatta zamanı varsa binlerce sayfa açabiliyor. Tabi sayfa açanlardan olduğu gibi Facebook sayfasını kapatmak isteyenler de var.Bu yazımda sayfasını kapatmak isteyen arkadaşlara yardımcı olmaya çalışacağım.Konuşmayı pek uzatmadan direk anlatıma geçmek istiyorum.

İlk önce yapmanız gereken sayfanıza giriş yapmanız.Daha sonra "SAYFAYI DÜZENLE" sekmesine tıklamanız gerekiyor.Sayfayı düzenleye tıkladıktan sonra açılan alt sekmeden "AYARLARI DÜZENLE" butonuna tıklamanız gerekiyor.
Daha sonra yapmanız gereken açılan sayfanın el altına inmek ve "SAYFANIZIN_İSMİ SİL" yazan linke tıklamak olacak.


Linke tıkladıktan sonra karşınıza bir uyarı penceresi çıkacak.Açılan pencerede "SAYFAYI SİL?" butonuna tıklamanız gerekiyor.

Eğer tıkladıysanız artık sayfanız 14 gün içinde silinecek.Facebook size 14 gün içinde fikir değiştirme süreci veriyor. 14 gün içerisinde silmekten vazgeçerseniz yine aynı yolları izleyerek sayfayı silmeyi iptal edebilirsiniz. Tek fark "SAYFANIZIN_İSMİ SİL" yazan yerde "SAYFANIZIN_İSMİ İPTAL ET" yazacaktır.

Anlaşılmayan bir yer varsa eğer aşağıdaki yorum forumunu kullanabilirsiniz.Yardımcı olmaya çalışırım.

Bir teşekkürü çok görmeyin lütfen :)

58 yorum :

  1. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. biri adımaa sayfa acmış şikayet flan ettim ama hemen kanması lazım nasıl kapatilir?

    YanıtlaSil
  3. Facebook şikayetinizi değerlendirdikten sonra kapanabilir sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekı admın bu sayfa kapatma ısı telden yapılabılıyormu ?

      Sil
    2. Hayır.Mobil olarak Facebook sayfanızı kapatamıyorsunuz.

      Sil
  4. çook teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Çok ama çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  7. Çok ama çok teşekkürler kardeş... :D

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür Thank işte ne varsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sağolun işte ne varsa :)

      Sil
  9. tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. çooooooooooookkkkkkkkk teşekkür ederim acemiyken bi sayfa açtım abuk subuk onda paylaşımda yapamadımğım için oyle duruyordu sayenizde kapattım

    YanıtlaSil
  11. saol un yaaa igrençi sayfam 1 begeni vardı ali diye biri behendi dieri de bendim

    YanıtlaSil
  12. Çok işime yaradı allah razı olsun (:

    YanıtlaSil
  13. admin bana ulaşabllrmsnn bişy sormak istyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz sorunuzu buraya yazın, ben yayınlanması gerekmiyorsa yayınlamam.

      Sil
  14. Çok tesekkürler.

    YanıtlaSil
  15. kardeş sayfayı düzenle butonunu bulamadım nerde ?

    YanıtlaSil
  16. Yönetici panelinin olduğu kısımda bulunuyor.

    YanıtlaSil
  17. hadi canımmmmmm

    YanıtlaSil
  18. sayfa açmak ücretlimi herangı bı ücret ödenıyor mu

    YanıtlaSil
  19. Peki Sayfa Telefonda acıldıysa Nasil Siliniir..Lütfen Yardim ederseniiz Seviniriim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfayı telefondanda kapatabilirsiniz. Googleden faceye giris yapın. Google ayarlarında masaüstü yüzünü kullanın ordanda rahatlıkla silebilirsiniz

      Sil
    2. Sayfayı telefondanda kapatabilirsiniz. Googleden faceye giris yapın. Google ayarlarında masaüstü yüzünü kullanın ordanda rahatlıkla silebilirsiniz

      Sil
  20. ÇoK MEMnUN oLDıK ALLAH ANALI BABALI bÜYÜtsüN :D :D :D :) ♥

    YanıtlaSil
  21. ALLAH ANALI BABALI BÜYTSÜN :D saolun war olun ♥

    YanıtlaSil
  22. ÇoK MEMnUN oLDıK ALLAH ANALI BABALI bÜYÜtsüN :D :D :D :) ♥

    YanıtlaSil
  23. çok teşekkürler nasıl silecem diye merak ediyordum çok yardımcı oldunuz teşekkürler böyle bir konuda yardımcı olduğunuz için.

    YanıtlaSil
  24. çok teşekürler ya sayfalarımı silmek istiyodum sayenizde sildim

    YanıtlaSil
  25. Eywallah krdeşim yardımın çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  26. Mobilden nasıl silebilirim sayfsyı acil yardm edin

    YanıtlaSil
  27. Sayfanızın admin paneline girdikten sonra, hesap ayarlarına giriş yapın. Daha sonra en altta "Sayfayı Sil" butonunu göreceksiniz. Tıklarsanız eğer sayfanız silinecektir.

    YanıtlaSil

Eğlence